لیفت ابرو با اندوسکوپی یعنی چه؟
16 مهر

لیفت ابرو با اندوسکوپی یعنی چه؟

لیفت ابرو با اندوسکوپی یعنی چه؟

به‌طور کلی، لیفت ابرو با اندوسکوپی یعنی با کمک اندوسکوپ که یک وسیله جراحی است، ابرو و پوست پیشانی بالا کشیده شود. در این روش با کمک میکروبرش‌هایی که در ناحیه بالای پیشانی و درون موها زده می‌شود، جراح  متخصص پوست به زیر پوست پیشانی و ابرو دسترسی پیدا می‌کند تا ماهیچه و بافت‌های زیر پوست را جراحی کند.

با بالا رفتن سن، ماهیچه‌ها و بافت‌های زیر پوست شل می‌شود، چربی زیر پوست کاهش می‌یابد و پوست نیز حالت افتاده پیدا می‌کند. همه این‌ها باعث می‌شود که ابرو پایین بیاید و به ابروی بالا فشار بیاورد. همچنین در پیشانی نیز چین و چروک ایجاد می‌شود. خطوطی نیز بین ابروها شکل می‌گیرد که حالت اخم کردن به آن‌ها می‌دهد. همه‌ی این موارد چهره شما را پیر و گرفته نشان می‌دهد. به همین دلیل با کمک لیفت پیشانی و ابرو می‌توانید زیبایی و جوانی چهره خود را دوباره به‌دست آورید.

پیشنهاد مطالعه
افراد نامناسب برای انجام میکرونیدلینگ

متخصص پوست اصفهان | لیفت ابرو با اندوسکوپی

برای مثال در یک ابروی ایده‌آل با فرم طبیعی، باید دنباله ابرو کمی بالاتر باشد؛ با لیفت آندوسکوپی ابرو، جراح متخصصی که در این کار تجربه و مهارت داشته باشد، به راحتی می‌تواند چنین مواردی را انجام دهد و ظاهر شما را کاملا تغییر دهد. همچنین با بالا کشیدن آندوسکوپی ابرو به اندازه استاندارد، گاهی مشکل افتادگی خفیف پلک بالا نیز برطرف می‌شود.

پیج اینستاگرام و دایرکت متخصص پوست و مو اصفهان دکتر ابوالفضل جویا

متخصص پوست اصفهان


بیشتر بخوانید  :

مزایای بوتاکس زیر بغل

کلاژن چیست ؟

لیفت شقیقه

کاندیدای مناسب لیفت شقیقه چه کسانی هستند؟

روش انجام لیفت شقیقه

مراقبت های پیش از انجام لیفت شقیقه

مراقبت‌های پس از جراحی لیفت شقیقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *