بررسی عوارض و ماندگاری ژل پرفکتا
16 اردیبهشت

بررسی عوارض و ماندگاری ژل پرفکتا

عوارض و ماندگاری ژل پرفکتا چیست؟

استفاده از هر نوع ژلی، برای شما عوارض جانبی به دنبال دارد اما هر چه ماده مصرفی شما باکیفیت‌تر باشد، عارضه‌های جانبی ناشی از آن نیز کم‌تر خواهد بود. ژل پرفکتا به عنوان یک محصول با کیفیت و استاندارد؛ آثار جانبی بسیار محدودی را برای شما ایجاد می‌کند. در ادامه این مطلب وبسایت دکتر ابوالفضل جویا متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر، مهم‌ترین ویژگی‌های ژل پرفکتا من جمله عوارض و ماندگاری ژل پرفکتا را با شما در میان خواهیم گذاشت.

پس از پایان تزریق، شما شاهد قرمزی پوست و کمی کبودی در ناحیه انجام تزریق هستید. این وضعیت طبیعی است و همه این نشانه‌ها ظرف چند روز به طور کامل و دقیق از بین می‌روند. برای جلوگیری از بروز عوارض جانبی جدی، باید از انجام فعالیت‌های سنگین، مصرف سیگار و الکل، مصرف دارو‌های رقیق‌کننده خون و قرار گرفتن در معرض گرما و سرمای بسیار شدید خودداری کنید. همچنین اگر در دوران بارداری یا شیردهی به فرزند خود به سر می‌برید، انجام این فرآیند به هیچ‌وجه به شما توصیه نمی‌شود.

پیشنهاد مطالعه
بررسی علت بروز انواع درماتیت

بررسی عوارض و ماندگاری ژل پرفکتا | بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

ژل پرفکتا درچه نقاطی استفاده می شود؟

بر اساس آمار تا امروز حداقل یک و نیم میلیون جلسه درمانی در دنیا با ژل پرفکتا انجام شده است. این محصول در 70 کشور مختلف دنیا مورد استفاده پزشکان و افراد متقاضی قرار گرفته و نتایج درخشانی به دنبال داشته است.

شما می‌توانید از ژل پرفکتا در نقاط مختلفی از صورت خود استفاده کنید. از بین بردن چین و چروک، مهم‌ترین خاصیت این فیلر به شمار می‌رود. همچنین می‌توان از پرفکتا برای ایجاد حجم مناسب در صورت، اصلاح وضعیت گونه‌ها و چانه، اصلاح وضعیت بینی و جوانسازی پوست نیز به خوبی بهره برد.

پیشنهاد مطالعه
ریکاوری بلفاروپلاستی از روز اول تا هفته اول

میزان ماندگاری ژل پرفکتا چقدر است؟

ژل پرفکتا نتایجی با ماندگاری نسبتا طولانی برای شما رقم می‌زند. مطالعات نشان می‌دهند که این ژل حدود 18 ماه ماندگاری دارد. در حقیقت شما می‌توانید در مدت یک سال و نیم، از مزایای تزریق این فیلر با کیفیت برخوردار شوید. ترکیب‌های خالص و مطلوب به کار رفته در این ژل، موجب افزایش ماندگاری آن شده‌اند. این در حالی است که اثر بعضی از ژل‌های تزریقی نهایتا 6 ماه پس از انجام تزریق از بین می‌رود.

البته شرایط اولیه شما، انجام مراقبت‌های لازم، میزان ژل مورد استفاده و همچنین تکنیک دکتر تزریق ژل، همگی در میزان ماندگاری این محصول موثر خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه
هنگام تزریق بوتاکس انتظار چه مواردی را باید داشته باشیم؟

دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

راه های ارتباط با متخصص ژل و بوتاکس


مطالعه بیشتر:

مزایا و عوارض درمان عدم تقارن صورت با تزریق بوتاکس

میزان ماندگاری ژل رووفیل چقدر است؟

آشنایی با انواع ملانوما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *